Войната на цените в Европа е вредна за пазара!

Според агенцията, независимо че спадът на продажбите се забавя, тази положителна тендинция се губи заради агресивната ценова политика за привличане на купувачи, водена от марките и техните дилъри.
Според аналитиците на консултинговата компания Ernst & Young, производителите трябва да свият полека тактиката с отстъпките плавно, защото рязкото намаляване на отстъпките ще доведе до ново понижаване на продажбите след два-три месеца. Според консултантите, най-големи отстъпки се предлагат на пазарите в Германия, Британия, Франция, Италия и Испания в периода януари - май от Opel - средно по 3301 евро на кола, докато средно за отрасъла за същия период са били на ниво от 2440 евро.
Разходите на автопроизводителите за стимулиране на търсенето са нараснали с 5% в Германия, с 10% в Италия, с 15% във Великобритания, с 18% във Франция и с 28% в Испания.