Ferrari във вихъра си Отлични продажби за италианците

Числата говорят сами за себе си: нетните печалби за първата половина на годината възлизат на 91.8 милиона евро, което е скок с 23.5% спрямо същия период на миналата година. Приходите са скочили с 19.6% и възлизат на 1 080 милиона евро. Продажбите са нараснали с 11.8% - на 3 557 бройки, включително и пистови състезатели като 458 Challenge и лимитирани издания като SA Aperta. Все още обаче в тези бройки не влиза представеният наскоро FF.
„Ако тенденцията от първите шест месеца продължи на това ниво и през втората половина на година, то 2011 ще бъде запомнена като една от най-добрите години в историята на Ferrari” – коментира председателят на Ferrari Лука ди Монтедземоло. „Освен това наскоро започнахме доставките на новия FF, а и приемаме първи поръчки от Индия – влиянието на тези два фактора определено ще бъде забелязано през втората половина на 2011 г.”
Северна Америка остава водещ пазар на Ferrari, като там са продадени 939 коли (скок с 23.2% спрямо 2010 година). Основният азиатски пазар в лицето на Китай, Хонконг и Тайван е надминал Германия (където продажбите си останаха същите 337 бройки) със своите 378 коли. Интересното е, че автомобилите далеч не са единственият източник на приходи за Ferrari, като продажбите на различните им брандирани продукти са нараснали с 46%. Голям принос за това имат новооткритите Ferrari Store магазини по целия свят. Най-големият такъв магазин се намира в тематичния парк Ferrari World в Абу Даби, който вече е бил посетен от 600 000 души.