Разкриха новото Audi R8

Представителите на изданието уточниха техническите подробности за автомобила. Вече е ясно, че той е дълъг 4444 мм, широк е 1944 мм, а височината му е 1241 мм. По този начин моделът запазва дължината на предшественика си, но е по-широк с 39 мм и е по-нисък с 9 мм.
От компанията са разкрили, че в конструкцията на второто поколение на суперколата е използва с 40% по-твърда стомана. Въпреки това теглото на модела е 1454 кг., което означава, че той е с 66 кг. по-лек от предишната версия.
В базовото си оборудване Audi R8 ще се предлага с 19-цолови джанти и гуми с размер 235/35 ZR19 отпред и и 295/30 ZR19 отзад. Срещу доплащане клиентът ще може да получи 20-цолови джанти с гуми 245/30 ZR20 на предните колела и 305/30 ZR20 на задните.
Машината ще се задвижва от 5.2-литров атмосферен V10 двигател, чиято мощност е увеличена с 15 к.с. и вече достига 540 к.с. при 8000 об/мин. Максималният въртящ момент е 539 Нм, като той е на разположение при 6500 об/мин.
Топ версията Audi R8 Plus ще получи същия мотор, но при нея той е форсиран до 609 к.с. при 8150 об/мин. и 559 Нм при 6500 об/мин. Допълнителната мощност е обезпечена благодарение на нова изпускателна система, както и на други доработки на двигателя, които засега остават в тайна.
Суперколата е оборудвана със система за задвижване на четирите колела и модернизирана трансмисия с два съединителя, която може да работи както в ръчен, така и в автоматичен режим. Според представител на Audi новата роботизирана скоростна кутия осигурява по-бърза смяна на предавките, като предлага избор от 7 режима на работа.
От 0 до 100 км/ч модификацията Audi R8 Plus ускорява за 3.2 секунди, което е 0.3 секунди по-бързо от предишното поколение на модела. Максималната скорост на суперколата е 330 км/ч.
Освен нея в Женева ще видим и електрическата версия на модела - Audi R8 e-tron, за която се знае единствено, че с едно зареждане на батериите може да изминава повече от 400 км.