Ford GT40 с 700 к.с.

Изданието Car and Driver разкрива също така, че суперколата ще получи 50 сензора и 28 микропроцесора, които ще могат да анализират 300 мегабайта информация в секунда. Сензорите ще следят за положението педала на газта, на температурата в автомобила и извън него, положението на активното задно антрикрило, а също така и за налягането в гумите.
Изданието допълва, че моделът ще получи конструкция с нисък кокпит и врати – тип „крила на чайка”. Това решение е обусловено от нуждата от създаване на въздушни канали към интеркулерите и задното антикрило. Моделът ще бъде снабден още с карбонови джанти, както и карбон-керамични спирачки Brembo.
Очакванията са моделът да бъде представен по време на състезанието „24 часа на Льо Ман” през юни. Със серийното производство, стартиращо през 2016 г., ще се заеме канадската компания Multimatic Motorsports, като годишно ще се пускат 250 бройки от модела.