Peugeot 208 ще получи нови трицилиндрови двигатели

Peugeot 208 ще получи нови трицилиндрови двигатели Семейството на Peugeot 208, което от средата на следващата година ще замени линията на модела 207, ще бъде снабдено с трицилиндрови бенизнови двигатели с обем 1,0 и 1,2 литра.

За това съобщава изданието «What Car?», което се позовава на собствени източници. Съдейки по първата фотография на хечбека Peugeot 208, публикувана от френското списание AutoPlus, външността на новия модел е изпълнена в стила на концептуалните SR1 и HR1, които бяха представени милата година.

 

И трите автомобила имат сходни очертания на фаровете и решетката, макар че не е изключено на снимката на AutoPlus да е показан един от първите прототипи на Peugeot 208, който при старта на серийното производство ще бъде с променена външност. Както се съобщи по-рано, семейството на 208 ще се конструира на същата база, която сега се използва от Citroen C3 и DS3, но ще получи други настройки на окачването и кормилното управление.

 

Освен това се предвиждат два варианта на окачването – обикновено и „подобрено” за топ моделите, по аналогия с модела 508, при който „топ” вариантът на шасито се отличава от обикновения по наличието в предното окачване на двойни носачи и съставен шенкел. Освен хечбек с три и пет врати, Peugeot 208 ще предлага и варианти с каросерия кампакт купе, родстър и кросоувър. Не е изключена и появата на „топ” версия с турбодвигател 200 коня и обем 1,6 литра. Очаква се за тази версия да бъде възроден и легендарният бренд GTi.

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник

Съветите на доктор Друмник